61.- COM.- Com aprendre i practicar el Cooppel.-
Causa Cooppel per la Pau, promou, permet i protegeix la pràctica del Cooppel i el triple tractament F#RR@N de la doble comprensió del record mental.
FEM Cooppel
Foment d'Estratègies Mentals per aprendre a aprendre tota la vida pel sentit cooperatiu
Codi ètic Cooppel i protocol F3R*R@N
EN LA CONVERSA, EN LA REMEDIACIÓ i EN LA DECISIÓ ANÀLISI O DECISIONAL (CRD)
S'aprèn a partir de les teves pròpies competències, no és un sistema de discurs únic sinó un sistèmic inclusiu de la diversitat mental i cultural.
Són set passos competencials DeF@NS
https://cooppeltalents.blogspot.com/2025/01/63-el-codi-f3rrn-defans-com-recordar.html
Emn el triple tractament:
1.- El neuromòbil de les formes FVR (F3R*)
2.- La creació algorítmica del record mental. (*R@)
3.- Les narratives que són les col·loquials , les trans i les meta amb sentit vital (@N)
De la comprensió doble del record disponible, és un esquema mental d'entrenament del potencial representacional i expressiu (F3R*R@N) més que una tècnica o un mètode. És un enfocament que implica valors personals, socials, culturals, cognitius i solidaris. I el sentit vital o saber viure.
Dins dem marc del Disseny Universal dels Aprenentatges (D.U.A.)
Pedagogia transcomentalista Cooppel
1.- Evidència del com funciona la nostra ment i la seva realitat.
Sensibilitat per la nova realitat mental neurosensorial (RMN) i de la llibertat universal mental (LLUM). Noves tendències i nous paradigmes. "Filosofia Cooppel". Importància de la Comprensió del doble Record Disponible.
El silenci, la direcció o autoritat, l'atenció o enfocament i les formes FVR.
2.- Representació i expressió. Observació d'oportunitats, anàlisi de dades, interpretació i intervenció mental o factual.(OASIS)
Consciència en l'observació de les oportunitats pràctiques dels processos emocionals lògics cooperatius. (Pràctica Cooppel). Esquema mental F3R*R@N
Aplicació a nivell personal individual, en parelles, en trio, en grups, equips, colles i en clubs
I.- Fase d'aprenentatge.-
1.- Estratègies "F3R". Tractament del Record amb Estratègies Sensorineuronals (TR3S). Com un mòbil amb autoritat. Factors Efectius del Record. Algoritmes i equalgoritmes mentals.
A.- Les formes F3R
B.- R@ record per grafia dels algoritmes mentals
C.- @N dels algoritmes a les narratives
II.- Fase d'estratègies i d'entrenament
2.- Entrenament Lúdic Mental "R@N". Record en Aprenentatge de Narratives. Com a identitats i rols. Jocs de Taula i de Tauler. Identificar Dianes d'Aprenentatge i Blancs Estels del Record. Jocs (1), jugades(3), partides(9) i partits (27).
3.- Empoderament. Beneficis i increment del potencial competencial. Record, competències cognitives creatives cooperatives i oratòria
Opcional per a clubs Cooppel.- Entreteniment. Recordar, comprendre, aplicar, analitzar, avaluar, crear, cooperar (Cooppel basat en la Taxonomia de Bloom). Celebrar trobades, aplecs Cooppel, CiMS Cooppel. Federació d'Entrenament Mental Cooppel
3.- Compromís CoM3NTS:
Davant els tres problemes claus universals:
1.- Salut, Treball o (Habitatge i alimentació).
2.- Nova sensualitat feminista.
3.- Com ocupem la nostra ment.
Aplicació de la pràctica Cooppel. Donar a conèixer la Causa Cooppel i el pla FEM Cooppel. (CiS).
TR@NS, QX., C@LCs, CRD i CiS
Transcomentalista.
Més enllà i a través dels comentaris mentals cooperatius transnarratius amb TALs o Tasques d'Aprenentatge Lúdic sensorineuronal. Amb els valors segle XXI i per la Pau.
El silenci
Del silenci als processos emocionals lògics
1.- La nostra ment és com un mòbil amb autoritat.-
Recordem i expressem com ho veiem. Factors Vitals del Record. Fotos, Vídeos i Ràdios mentals (FVR). Identificar el FiLS.
2.- Entrenem la nostra ment a fer FVR i a reflexionar sobre les FiLS (Factors, impulsors, Límits i Sentiments) Funcions intel·lectuals i Lectura Sensorineuronal. .
Representació i expressió dels processos emocionals lògics.
3.- Elaborar algoritmes i equalgoritmes mentals. I mapes de la ment (mapes conceptuals, mentals, lliures i decisoris).
4.- Aplicar narratives en la lectura i en l'escolta en els guions, relats cognitius com aconseguir aliments, cuinar-los, presentar-los, mastegar-los, digestió, ruminació, elaboració, excrements. I discursos relacionals i actius d'estils. Descobrir transnarratives mentals.
5.- Pràctica reflexiva i meditació, sentit vital i saber viure. Espiritualitats.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada