Entrades

75.- Els Clubs COOPPEL.-

Imatge
 Som club de clubs No es tracta de repassos, ni d'esplais, ni de guarderies educatives 1.- Funcionalitat És un club del com aplicar el Disseny Universal dels Aprenentatges (DUA), crear iniciatives a favor dels ODS 2030, un espai d'interpretació dels aprenentatges i un temps d'empoderament cap a l'autonomia. Les relacions afectives, la voluntat mental de recordar i comprendre dins de la taxonomia de Bloom. I la participació orientada als jocs de rols d'identitat i d'estratègies. Ens presentem com un Club de clubs i en sentit federatiu. Dur a terme tasques escolars a casa, per arribar a l'autonomia pesonal i sistèmica familiar. Identificar Dianes d'aprenentatge i jugar a blancs estels del record. 2.- Formalitat.-  Com apuntar-se? Primer un tast en família. Entrevista a la família i als pares/mares. Segon sol·licitud de la matrícula al Club amb el consentiment i el compromís personal i familiar. Tercer entrar en els tres processos: d'iniciació, sistemat...

74.- COOPPEL.- Com aprendre més ràpid. TALE(NTS). Principis científics i llenguatges de a comprendre el record i recordar comprenent.-

Imatge
  Al principi és lent, però molt productiu mentalment TALE(NTS) És el TALENT APRENENTATGE LÚDIC per ENTRENAMENT  NTS.-  A.- CONCEPTES I PRINCIPIS PREVIS.-  1.- Definició.-   Denominarem Tale(NTS) al talent pel qual aprenem de forma lúdica entrenada des dels NTS.  La NTS o Neuro TR@NS Sensorial.-  Els NTS són el nucli Neurocientífic Transversal (TR@NS) Sensorioneuronal). - Neurocientífic.- Estudi basat del paper de les neurones, dels sentits, els moviments i el llenguatge humà. Intel·ligència Natural versus la Intel·ligència Artificial (I.A.) - Transversalitat en el tractament del record amb algoritmes i narratives sensorioneuronals (TR@NS) - Sensorioneuronalmotriu. Buscar l'equilibri i la cooperació de tota la ment: sentits i moviment Format pe ls nexes (associacions i famílies conceptuals i procedimentals) i pels nusos (definicions, conceptes, decisions, impulsors AT, etc.) neurosensorials transversals dels sabers on el silenci (S), les transcripcions...

73.- COM: Primer de tot autocontrol del silenci i dels processos emocionals lògics (PEL) i superar els nostres biaixos.-

Imatge
  El nostre talent de 100% funciona un 0% si no aprofitem les primeres ocasions i les segones oportunitats. El talent és el que aprofitem de les nostres capacitats i potencialitats quan superem els nostres biaixos mentals. Tots tenim un Nostre TR@NS Saber (NTS). El talent transversal on parteixen les nostres vocacions i decisions. El NOPUC és la frase biaix més usada. NOPUC ( Dir NO tinc temps, Passivitat, Ús d'excuses sense cap fonament, sentit comú ni seny al valor Cooppel). Identificar el NOPUC com a biaix és el primer pas cal a la llibertat universal mental. Construir la pau en la ment de les persones pel sentit cooperatiu del record i de la comprensió. Primer de tot autocontrol del silenci i de l'arrancada dels processos emocionals lògics (PEL) i identificar, limitar, eliminar i superar els biaixos.- Segon augmentar la comprensió gràcies a la lògica proposicional i els algoritmes mentals amb el suport de les narratives a partir de la codificació del record mental Tercer ap...

72.- RECURSOS.- La Pràctica Reflexiva Aprenent Cooppel (PRAC Cooppel).- Total 27 recursos PRAC Cooppel.-

Imatge
QpX       (Coop+pel)   Coop eració pel  Record mental constructor de la pau en la ment de les persones.  Aprenentatge de la pràctica aprenent reflexiva Cooppel del record cooperatiu.- Passos: 1.- Exposició de la seva existència, dels seus beneficis i dels seus avantatges. Trajectòria, testimoni i oferta de tasques com a cosa pública. Escoltar. Considerar punts febles i crítica. Conceptes clau: Cova, silenci, escacs mental, mòbil motivacional de la tecnologia, llenguatge de la música i del record, filosofia Sòcrates, Platon i Aristòtels , història, didàctica de l'autoaprenentatge , etc. Tres passos de tasques TAL  (3) Co  Concentració i ones cerebrals 2.- El silenci intim mental.- SiM, la respiració i el pols. La representació com el llenguatge musical de les ones ( 3 i 5 grames) i de la resta de codis F3RrR@N. Op   Operacions de processos. Codificació i algoritmes mentals 3.- Com un mòbil: formats codificats amb lletres i signe...

71.- Com podem ajudar a expansionar la pràctica (NTS) de la Causa Cooppel per la Pau 2030.-

Imatge
  Com podem ajudar a expansionar la tesi postulant de la pràctica (NTS) de la Causa Cooppel per la Pau 2030.-  Es tracta de tenir permisos i llicències per a la difusió, és un dret humà de totes les persones d'estar informades. Partim de donar-se a conèixer i de manifestar el dret d e protegir les pràctiques i les voluntats de les persones per al seu empoderament. Aprenem junts la pràctica de la (NTS), entre parentesi, en temps per a la meditació a partir del silenci intim mental.  Així promovem la (NTS) com un aprenentatge per a totes les edats (APTES). Tres nivells de tasques aprenentatge lúdiques (TAL): - Co.- Concentració en les Ones cerebrals i el llenguatge musical. - Op.- Operacions en els processos amb codificació mental F3RrR@N - Pel.- Processos emocionals lògics aplicats en els coneixements i els set sabers. La pràctica (NTS) és un sistèmic inclusiu mental de motivació (Neuromobilització sensorial) de les Transversals competències dels Sabers. La pràctica consta...

70.- Argumentació TR@NSCOME(NTS) TALISTA. La necessitat com FEYNMAN de simplificar l'explicació de la tesi postulant Cooppel.-

Imatge
Feynman aconsellava i explicava de forma senzilla i pràctica les nocions més complexes. És una necessitat a la fi de fer la màxima promoció, permetre i protegir la pràctica reflexiva Cooppel, simplificar i facilitar el record i justificar per a què fem el que fem.- EXPLIQUEM EN TERCERA PERSONA En J.M. Ferran té un plantejament propi a partir de l'experiència de 65 anys d'escolar (des de 1960) i de 50 anys d'iniciatives (des de 1975) i 45 de professional de l'ensenyament i de l'educació (des de 1980).  La denomina la tesi postulant de la pràctica Cooppel sobre "la doble comprensió del record disponible" . La clau de tot està en l'aprenentatge i es fonamenta en la taxonomia de Bloom: recordar i comprendre. Esmentem per exemple les competències bàsiques i les proves PISA. " Decidim per aprendre i aprenem quan decidim" La paraula en si és un recurs per a recordar el mapa mental o/i mapa conceptual de 10 conceptes clau per a entendre a partir de l...

69.- PRESENTACIÓ ORAL.- Obertament i la pràctica reflexiva Cooppel.-

Imatge
  ESBORRANY    EN CONSTRUCCIÓ EN OBERTAMENT.-  La presentació oral es pot adaptar segons el públic oient, qui organitza i quines finalitats compartides tenim. Tenim codi ètic. Donar la cara, cal eliminar tot estigma. El principi de la NTS de la nostra ment, la dinàmica Neuromòbil Trans Sensorial, fa que a la nostra ment s'activi el pensament emocional lògic i construeixi o mantingui l'estigma. Cal reproduir i recomprendre de nou sense estigma al que denomino "estel" Sensibilitzar, conscienciar, animar a reprogramar estels de cooperació (COOP) de pensament emocional lògic (PEL) és la Causa Cooppel per la Pau i vol donar resposta al com construir la pau en la ment de les persones (UNESCO). Motivació a l'exposició oral.-   A ctivitat que cal prepara r.  Es tracta d'una  PRESENTACIÓ ORAL .  Ha de durar entre 1 minut i mig / 2 minuts màxim.  Per tant, per ser breus ens ho haurem d'estructurar  bé.  La presentació cal que respongui a...