35.- Criteris en l'orientació al programa Cooppel segons les diversitats de la prioritat i de la importància respecte a les persones.-
Criteris en l'orientació al programa Cooppel segons les diversitats de la prioritat i de la importància respecte a les persones.-
Informació, orientació i assessorament.-
L'oferta del programa Cooppel és un dilema que afavoreix en la família el creixement de les actituds i de les competències bàsiques y la motivació en aprendre.
Criteris de les diversitats de la prioritat i de la importància de les persones:
A.- Prioritat
1.- Prioritat de Suport.- Persones amb necessitats educatives de suport degudes a la manca d'hàbits d'agenda escolar, de rendiment acadèmic o de necessitats de suports educatius per recomanació, PI o derivació.
2.- Prioritat Adquirir Hàbits.- Persones que els costa adquirir hàbits d'estudi i de tasques extraescolars
3.- Prioritat Club.- Persones que els pot ajudar el compromís d'assistir al programa Cooppel dur a terme les tasques extraescolars, fabricar materials i jugar al Cooppel
4.- Prioritat Oci.- Tota persona que vol adquirir competències pròpies del segle XXI de cooperació, comunicació i de creativitat. Actuals i vàlides en el 2030. Oberta a totes les persones.
B.- Importància
1.- Importància competencial.- Millorar les competències bàsiques i aprendre el Cooppel amb les jugades a l'institut i a casa pels pares i les mares amb activitats en familia i visites de l'entorn (8)
2.- Control i Motivació Parental.- Seguiment de les tasques dels nostres fills o filles pels seus pares i mares o tutories (7)
3.- Autocontrol Compartit.- Domini de l'agenda, de la planificació, de l'execució i de l'avaluació. (6)
4.- Assistència Profitosa. Assistència i el seu profit (5)
C.- Aprendre a Aprendre Sempre i l'enigma de Tesla en el Cooppel.-
Pes de la decisió d'aprendre a aprendre sempre. PDAAS = Prioritat (N) X Importància (I) Producte factorial
Segons l'enigma de Tesla dels números 3, 6 i 9 i sobre el paper del nou
D.- Seguim la taxonomia de Bloom.-
Recordar-Comprendre
Comprendre- Recordar- Aplicar- Analitzar, Avaluar, Crear (rols, estratègies i materials) i Cooperar* (jugant al Cooppel)
Cal que les prioritats i les importàncies avancin d'un nivell a altra en la maduració personal i col·lectiva.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada