15-03-2022.-
SoM Cooppel.
Sumar o Motivar en la pràctica del Cooppel
- SoM Cooppel LoRD: Lectura activa, oratòria, retòrica i dialèctica.
Ara entrevistem les de BAT i els seus treballs de recerca TDR, la setmana que ve començarem amb els estudiants d'ESO.-
Més info clica a:
https://senycatala.blogspot.com/2022/03/24-cooppel-lord-dona-la-teva-veu-i.html
Cal partir de les proves d'avaluació i assegurar-se que es fan bé els procediments i es comproven
Important és que hom s'organitzi amb l'agenda i en les tasques
Fer parelles ajuda a aprendre a aprendre però s'ha de vetllar per la planificació, els processos i els resultats així la satisfaccció que motiva
Davant de les dificultats cal desenvolupar tasques complementàries d'aprenentatge
Estudiant de la URV que fa el TRFG en el Cooppel ve a estudiar casos, a observar i a intervenir un dia a la setmana
Malgrat s'estuii en parella cadascuna un tema diferent, el fet d'explicar el que ho fa, s'aprén molt més. Amb l'ajuda de suports com notes, esquemes, etc.
Cal reflexionar del que fem i què realment s'aprèn
Organitzar els materials és la base per a facilitar el nou aprenentatge
Mostrar el que hom fa i explicar el que hom apren és una emoció compartida
Com sempre fem preguntes del que fem. Convertir un títol, un enunciat en preguntar, motiva l'aprenentatge
Cooperar és sumar, incloure i construir nou coneixement, aprendre és sumar i a la vegada motivar, i si no sumem, ens motivem per arribar a fer-ho i valorar el que hem de fer per proressar i crear.
Sumar o Motivar en la pràctica del Cooppel en el Projecte C@M.ins.-
C@M.ins
Cooppel en l'Antoni Martí, el nostre institut.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada