17.- COOPPEL: Cooperació mental en l'observació d'oportunitats en els processos de participació amb entrenament lúdic social.-
COOPPEL: COoPpEL QX.
Cooperació (C) mental en l'observació d'oportunitats (Oo) en els processos de participació (Pp) amb entrenament lúdic (EL) social en aprendre a aprendre sempre.-
1.- La persona, el testimoniatge, l'experiència i les vivències mentals Cooppel. L'Autobiografia Constructiva Cooppel- Testimoniatge i complicitat legitimada en els Drets Humans. Qui som?
2.- El producte. El mètode. La eina o recurs. Com funciona?.
Com funciona la nostra ment?
- Pràctica del Silenci Interior Mental (Practiquem el SiM)
- Observació del Silenci Mental (Observem el SiM i quan aquest es trenca)
- Del Silenci "SiM" a les Operacions Mentals: 1.- Observació dels Elements mentals o Fils Cooppel ( Anàlisi Transaccional Estructural TAE-PAN i mòbils mentals de la Teoria de la Intel·ligència del PASS i la PNL (LRVoVsFI), SiM, Autoritat (adn), PLiNS i ReLATS. 2.- Observació dels mols o dels perfils dels algoritmes mentals en la nostra decisió mental, 3.- Observació dels patrons relacionals i de les nostres propostes de conscienciació, anàlisi i de sensibilització.
- La construcció del nostre estil mental de talent per a prendre decisions mentals personals i influir en les col·lectives. El procés Fils, Perfils, Patrons i Estil constructiu: SiM, les tasques mentals d'aprendre a aprendre inspirades en les tasques de supervivència alimentària: CPSFM,CR Discursos i Fets.
- La identificació del problema, conflicte, error, allò que volem aprendre, etc. Identificar i explicar.
- Allò que se'ns escapa, que no entenem o que no recordem, ho capturem. Capturar i prevenir de cara al futur.
- El que hem capturat o posem a una cistella elaborant una xul, per un costat una pregunta i per l'altra la resposta.
- Mercat Cooppel. Autoselecció de les xuls per a convertir-les en targetes de jocs Cooppel i al contrastar amb els altres seleccionem el material de jocs.
- Banc Cooppel és l'arxiu de materials de jocs seleccionats i la seva gestió de xuls (bons) i tasques (accions), punts guanyats (nòmina) i crèdits d'aprenentatge, posar-se al lloc del qui té problemes en aprendre.
3.- Aprenentatge de la Pràctica Cooppel segons el Disseny Universal dels Aprenentatges i en la construcció de la Pau en la ment de les persones i a favor del ODS 2030.
4.- Federar-se com a equip i club constituït. Participació en trobades Cooppel com aplecs i Cims.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada