61.- Com aprendre i practicar el Cooppel.-
Codi ètic Cooppel i protocol F3R*R@N
CONVERSA, REMEDIACIÓ i DECISIÓ ANÀLISI O DECISIONAL (CRD)
S'aprèn a partir de les teves pròpies competències, no és un sistema de discurs únic sinó un sistèmic inclusiu de la diversitat mental i cultural.
És el triple tractament (el neuromòbil, el transnarratiu, el metanarratiu amb sentit vital) del doble record disponible, és un esquema mental d'entrenament del potencial representacional i expressiu (F3R*R@N) més que una tècnica o un mètode. És un enfocament que implica valors personals, socials, culturals, cognitius i solidaris.
Dins dem marc del Disseny Universal dels Aprenentatges (D.U.A.)
Pedagogia transcomentalista Cooppel
1.- Evidència del com funciona la nostra ment i la seva realitat.
Sensibilitat per la nova realitat mental neurosensorial (RMN) i de la llibertat universal mental (LLUM). Noves tendències i nous paradigmes. "Filosofia Cooppel". Importància de la Comprensió del doble Record Disponible.
2.- Representació i expressió. Observació d'oportunitats, anàlisi de dades, interpretació i intervenció mental o factual.(OASIS)
Consciència en l'observació de les oportunitats pràctiques dels processos emocionals lògics cooperatius. (Pràctica Cooppel). Esquema mental F3R*R@N
Aplicació a nivell personal individual, en parelles, en trio, en grups, equips, colles i en clubs
1.- Estratègies "F3R". Tractament del Record amb Estratègies Sensorineuronals (TR3S). Com un mòbil amb autoritat. Factors Efectius del Record. Algoritmes i equalgoritmes mentals.
2.- Entrenament Lúdic Mental "R@N". Record en Aprenentatge de Narratives. Com a identitats i rols. Jocs de Taula i de Tauler. Identificar Dianes d'Aprenentatge i Blancs Estels del Record. Jocs (1), jugades(3), partides(9) i partits (27).
3.- Empoderament. Beneficis i increment del potencial competencial. Record, competències cognitives creatives cooperatives i oratòria
Opcional.- Entreteniment. Recordar, comprendre, aplicar, analitzar, avaluar, crear, cooperar (Cooppel basat en la Taxonomia de Bloom). Celebrar trobades, aplecs Cooppel, CiMS Cooppel. Federació d'Entrenament Mental Cooppel
3.- Compromís CoM3NTS:
Davant els tres problemes claus universals: Salut, Treball (Habitatge i alimentació). Nova sensualitat. Com ocupem la nostra ment. Aplicació de la pràctica Cooppel. Donar a conèixer la Causa Cooppel i el pla FEM Cooppel. (CiS).
TR@NS, QX., C@LCs, CRD i CiS
Transcomentalista.
Més enllà i a través dels comentaris mentals cooperatius transnarratius amb TALs o Tasques d'Aprenentatge Lúdic sensorineuronal.
El silenci
Del silenci als processos emocionals lògics
1.- La nostra ment és com un mòbil amb autoritat.-
Recordem i expressem com ho veiem. Factors Vitals del Record. Fotos, Vídeos i Ràdios mentals (FVR). Identificar el FiLS.
2.- Entrenem la nostra ment a fer FVR i a reflexionar sobre les FiLS (Factors, impulsors, Límits i Sentiments) Funcions intel·lectuals i Lectura Sensorineuronal. .
Representació i expressió dels processos emocionals lògics.
3.- Elaborar algoritmes i equalgoritmes mentals. I mapes de la ment (mapes conceptuals, mentals, lliures i decisoris).
4.- Aplicar narratives en la lectura i en l'escolta en els guions, relats cognitius com aconseguir aliments, cuinar-los, presentar-los, mastegar-los, digestió, ruminació, elaboració, excrements. I discursos relacionals i actius d'estils. Descobrir transnarratives mentals.
5.- Practica reflexiva i meditació, sentit vital i saber viure. Espiritualitats.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada