84.- LA PACIFICACIÓ MENTAL.- Consciència, control i cooperació en la pacificació dels processos emocionals lògics (COOPPEL)

 Amb la pacificació mental del pla Cooppel "NTS" aconseguim respondre al com del lema de la UNESCO en construir la pau en la ment de les persones.

Les nostres talents o les "T@L" que vol dir tasca d'aprendre lúdicament  amb estratègies de rol d'identitats i l'entrenament lúdic per aconseguir l'empoderament en la comprensió del record disponible (CRD).

Entrenament de la NTS (de T@LeNTS), tal qual, tal què, tal com.... estimular, motivar i entrenar la NTS.

La NTS (Neuro Tr@NS Sensible) és com l'ADN de la dinàmica mental.

Des del silenci construïm la sistèmica inclusiva Cooppel, descobrint en la mateixa font que ens obre al cos i al món, gràcies al format de la FILMS: Filosofies, Intel·ligències múltiples, emocional i la  del PASS, Llengües i Literatures, Matemàtiques i Música Sensibles.

Sensibles en els processos emocionals lògics (PEL)

COOPPEL NTS

El repte: La "pacificació" mental és el procés primer del com de la construcció de la pau en la ment de les persones centrant-nos de forma prioritària en el record comprensiu.

1.- Explicació conceptual.- 

COOPPEL : 

Promoure Processos Emocionals Lògics Cooperatius

Equacions lògiques en els Processos del Pensament Emocional Lògic cooperatiu

NTS: 

Nova Tendència Sensible

Neurociència TR@NS Sensible

   TR@NS:  

Tractament del Record amb els @lgoritmes mentals i les Narratives socials Sensorineuronals.

D'una a tres realitats.-

El factor real NTS fa que sorgeixin tres noves realitats a diferència d'abans que només es considera la realitat única, interpretada per la pluralitat filosòfica. Actualment tenim tres realitats: la de sempre, la transtemporal o a través del temps, considerada única, més enllà del discurs únic (realitat de discurs únic) i les dos realitats noves: la realitat tecnològica , artificial o virtual, també realitat augmentada a base del vídeo, en ella podem veure com era una poble antic, etc. i finalmente la Realitat Neurosensible basada en les impressions, les percepcions i les apreciacions en una diversitat en les decisions del dia a dia.

2.- El meu compromís paradigmàtic i la nostra tendència actual.- 

TR@NSCome(NTS)Talista 2025-2030.-

"Transcomentstalista"

A través dels comentaris mentals singulars.

Prioritat de les Tecnologies ( internet, digital, IA), del Record en  la nova realitat mental, sensibilitat en la presa de decisions, valors en el feminisme, en l'igualitarisme, amb tendències nefastes EGO, consumisme, individualisme, capitalisme, etc. Postveritat. Banalitats. Distracció i diversió permanent a poder ser.

Observem l'ontogenesi des de que naixem fins que ens fem de més edat.

L'esperit infantil d'innocència, de supervivència,  d'aprenentatge de la parla a partir dels sons, de la imitació com un joc que inicia la parla i el gargot a més dels gestos . A la infància rebem amor i descobrim límits, aprenem tota la vida a estimar i formar-nos en valors i principis, així valorem les normes per a millor entendre's.

- VEUS

- FOTOGRAFIES

- VIDEOSCLICS

- GARGOTS


3.- La proposta pública de la Causa Cooppel per la Pau.-

LA FONT DE LA PAU, ÉS MENTAL
Abocada a l'entorn proper

Consciència íntima del silenci i de la respiració, el control del record i la comprensió cooperativa (COO) en la pacificació (P) dels processos (P) emocionals (E) lògics (L) (COOPPEL).-

LA NOVA REALITAT MENTAL ON ES TROBA LA NEUROCIÈNCIA COM A PONT ENTRE LA INTEL·LIGÈNCIA NATURAL, HISTÒRICA, ONTOGENÈTICA I ANALÒGICA I LA INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL, VIRTUAL I DIGITAL

La pacificació dels processos del record(1) i de la comprensió (2) (amb la inclusió sistèmica de la Taxonomia de Bloom, l'aplicació (3), l'anàlisi (4), l'avaluació (5), la creació (6) i el nou afegit la cooperació (7)).

La nostra investigació es centra en la mateixa propagació de la causa, com de la seva pràctica en tres dimensions mentals pracmàtiques: la íntima (VO), la interpersonal (RA) i la de l'entorn (local com mundial) (POL).

Millorar els aprenentatges comprensius del record i identificar els biaixos mentals, limitar-los, eliminar-los o superar-los en les tres dimensions mentals, la íntima (la meditació), la interpersonal (la conversa) i la de l'entorn (la comunicació, els transcomentstal).

Els Processos PEL d'Ensenyament mental amb el llenguatge adequat de:

1.- Primer l'altri ens ensenya com compren i com recordem.

2.- Segon aprèn a ensenyar amb el protocol Cooppel: Oportunitat d'aprendre a observar, analitzar, interpretar dades i intervenir en els processos mentals

3.- Important és la revisió del sentit de la vida, nosaltres promovem el pel sentit cooperatiu. 

CONSTRUIR PONTS ENTRE LES PERSONES CAL TROBAR FONAMENTS

4.- Els nostres tres grans drets a la postulació (tesi):
1.- Drets al llicència gràcies als permisos de la "Action Research" i de la Pràctica Reflexiva Internacional.-
El drets a fomentar la investigació Cooppel en la salut mental en primera persona tant com la tesi com a tall personal (ASBU= Asma i Budells). Dret a donar exemple i al seu reconeixement. Dret a l'ajuda en la mediació comunitària i a la creativitat. Amb la creació de conceptes i principis nous a partir d'hipòtesis.

2.- El dret a la difusió gratis en l'interès social de les iniciatives Cooppel. Dret a la comunicació.-

3.- El dret a aprendre en la pluralitat de forma sistèmica inclusiva segons el Disseny Universal dels Aprenentatges (DUA) en la línea dels ODS 2030 i el que vingui després. Dret a la cooperació en la pacificació mental. Dret a les tres pràctiques o tasques:

1.- Gimnàstica mental.-  
GiM. Consta en la concentració en el silenci i en la respiració, la conscienciació de les ones cerebrals, el pentagrama de les ones i dels tres formats (autoritat, atenció sensible i emocions). Observació del trencament del silenci. Educació Física i Mental.

2.- Gramàtica mental.-   
GR@M. Descobrir els formats de PEL: planificar l'atenció, identificar emocions i els components lògics: FVRG0 i els seus signes, encadenar algoritmes i narratives i construir equacions del saber. Les cinc dinàmiques cognitives de la supervivència.

3.- Química mental.- 
Proposicions (3: Equacions, Algoritmes, Narratives) Literatura i Laboratori mental        P3L   Les relacions familiars. Culminació als estils de vida.  Aplicacions en els aprenentatges curriculars i de la vida. Cooppelfactoria: Construcció de materials de jocs: cartes, fitxes, taulers.  Fer jocs, jugades, partides i partits.

SALUT, DIFUSIÓ I APRENENTATGE

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

76.- FiL Programa Cooppel curs 2025-26 LOGOS PROJECTES SOCIALS- INSTITUT MARTÍ FRANQUÈS.-

85.- Projecte @RCS 2025-26 AUDIOVISUAL RECORD COMPRENSIÓ SENSONEURONAL.-

62.- ENTITATS CANGUR.- Posta en marxa de l'oportunitat "FEM Cooppel" amb altres entitats cangur actives.-