60.- Els principis científics de la Tècnica del doble record mental de F3R*RAN de la CoOPPEL
Amb una sèrie de principis científics d'autories i resultats d'investigació de la Tècnica del doble record mental de F3R*RAN de la CoOPPEL.-
No deixis que el record et doni l'esquena
CoOPpeL CoOPPEL CooPPeL
Els principis de la Tècnica del record mental F3R*RAN de la causa CoOPPEL.-
1.- Impacte.-
- Presentat en el II Congrés Internacional de Pedagogia de la SCP-IEC 2024 a la Universitat d'Andorra- Seu d'Urgell dut a terme els passats dies 28,29 i 30 de novembre.
- A partir d'avui dia 19 de desembre es farà difusió i la utilitzarem.
2.- Identitat.-
- Un tret propi de la marca personal solidària COOPPEL i del principi de la comprensió del doble record disponible (CRD).
Amb triple tractament del doble record, factual i intencional. Els triple tractament és un considerar la ment com un mòbil (transneuromobilització), el segon és considerar els coneixements com a aliments de la ment i el tercer tractament del llenguatge com a transnarratives pel sentit vital (Viktor Frankl)
Amb el tractament del record amb l'aprenentatge de narratives efectives neurotranssensorials (ENTS)(TRANS) . Impulsem la seva universalitat en la causa (Qx) (DUA), la conversa aprèn C@LCs és la tasca bàsica, fem propostes i coordinem iniciatives socials solidàries (CiS). És un model sistèmic inclusiu, metàfora de la recerca de l'alimentació i el plat del record. I de la supervivència mental reactiva, cognitiva, relacional i espiritual o vital.
- La paraula indicadora.-
És usar les lletres en majúscula-minúscula com a símbol de creativitat, imaginació, comunicació i cooperació. Minusculitzar la primera vocal dins de la paraula en majúscula sigles indica que estem davant d'un concepte de la tesi postulants de la Causa Cooppel per la Pau 2030. Per exemple FeRRAN.
- Com funciona a la pràctica F3R*RAN de la CoOPPEL (Tècnica del doble record)?.
Què és el principi FeRRAN ? és el principi d'entrenament de les decisions mentals constructores dels dos mapes del record a partir de la imaginació i de la creativitat.
Per un costat:
- F3R: Funció executiva d'ensenyar per a recordar i cooperar en el record dels demés. La funció consta de tres factors intel·lectuals: FVR. TRES: Tractament del Record en Estratègies Sensorineuronal.
Per l'altra:
- RAN: Recordar en el futur amb l'aprenentatge de les narratives TRaNS.
Recordem F3R*RAN
FER
Exemples:
1.- Com comprendre i recordar el concepte HIAT i aplicar-lo.
Diferències entre català i castellà
https://tulengua.iatext.ulpgc.es/silabas/
https://correccioencatala.cat/diftongs-i-hiats-en-catala/
https://etimologias.dechile.net/?hiato
https://etimologias.dechile.net/?diptongo
Comparació català i castellà
https://es.slideshare.net/slideshow/accentuacio-catal-vs-castell/14957194
2.- Com resoldre sèries d'operacions.
Lectura i operacions. Nombres solvents o depenents
https://ca.wikipedia.org/wiki/Ordre_de_les_operacions
https://agora.xtec.cat/cfacanovelles/matematiques-inicials/la-jerarquia-de-les-operacions/
2+3x7
4+8:2
3.- La familiarització de les paraules. Temps dels verbs: accions acabades o sense precisar.
4.- L'ús dels colors en les operacions de + i - el color vermell els negatius i el verd els positius.
RAN
Recordar Aprenent Narratives segons la conscienciació observadora d'oportunitats de la pràctica dels processos emocionals lògics cooperatius (CoOPPEL):
Observació, anàlisi, interpretació i implicació en:
- Narratives de fils mentals: Factors, impulsors, limitacions, sentiments... anàlisi del que denominem caps de corda.
Quin cap de corda tinc i/o quin cap de corda necessito?
- Narratives de perfils cognitius per a gestionar l'ansietat: CaMPS: Caça, associació (families) o familiarització, mineria, pesca i sembrat.
Què estàs fent? O què cal fer per a comprendre, recordar, aplicar, analitzar, avaluar, crear i cooeprar?
- Narratives de patrons relacionals.- bipolaritat de l'autoritat (deixadesa- sobreprotecció), presó-hospital-cementiri o la ubicació de les emocions, castell, palau, biblioteca-museu, comunitat Cooppel.
- Narratives d'estils vitals.-
PART: Pràctic, Actiu, Reflexiu, Teòric
CAPS: Control, Anàlisi, Promoció, Sosté.
FE ...... FEYNMAN............ FERRAN
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada