10.- Conversem i ajudem als nostres fills i filles.-

 


Tota situació és una nova ocasión.- 

Amb la conversa periòdica a l'hora de dinar o sopar, a l'anar a dormir, al visitar un museu, a l'anar a l'escola, a fer les tasques escolars a casa .... o bé en situacions espontànies o preguntes que ens fan sobre la vida amb els perquès que ens fan, són òptimes ocasions que ens donen l'oportunitat per entrar en conversa sobre temes de la vida, de les relacions i temes fonamentals i valors de la vida.

Autoritat i confiança.- 

És important tenir autoritat com a pares i mares  i alhora tenir un clima sa i coherent de confiança amb els nostres fills i filles.

Et convidem. 

Ara des de casa teva pots participar en sessions de millora per a ser millors pares cada dia, tots aprenem noves coses i això és el més important.

Formes de participació d'acord a les necessitats i interessos:

- Trobades telemàtics sobre la conversa amb pares sols. 

- Trobades telemàtics sobre conversa amb pares amb els seus fills/es.

- Trobades telemàtics Cooppel de suport als fills i filles escolaritzats a primària i ESO amb compromís previ amb els pares que pot ser:

Biblioteca Meet Cooppel de 17 a 19 hores de dilluns a dijous lectiu per estudiar i fer consultes a estudiants de batxillerat i universitaris com a professors voluntaris

Tele Programa Màster Cooppel tots els dissabtes a les 11 hores. És un programa on es tracta els aprenentatges i els coneixements com a la cuina. (Màster Xef) de forma metafòrica i amb al·legories. Des de la narrativa de la supervivència alimentària (buscar aliments per viure: caçar, pescar, sembrar, pasturatge, mineria, el paper de la cuina i de la ruminació). A la cuina agafem els aliments i els preparem per menjar-los, tenim receptes i amb l'ajuda dels aparells coem i confeccionem els plats per servir-los, menjar-los i fer la digestió. Per al Màster Cooppel ens centrem en la ment (el cervell), la ment és com la cuina, la concentració mental amb les emocions s'excita, enardeix, encén, incita ... etc. la memòria és la nevera on es guarda i el joc és la ruminació. Amb la narrativa Màster Cooppel es pretén tenir el control mental d'aprendre a aprendre. Les receptes són costelles (chuls), que es converteixen en targetes Cooppel i més tard en cartes de la baralla Cooppel. Per poder jugar tres jugadors. En una família es pot constituir un club Cooppel. Per mitjà de l'Tele Programa Màster Cooppel s'aprèn a jugar a l'Cooppel. Per educació primària i ESO. La narratives ajuden per gestionar la frustració i l'ansietat en l'aprendre a aprendre.

Tele Programa Meet Màster Drets Cooppel dies puntuals amb adolescents, joves i grans sobre debats de les situacions concretes, els "Derehos Humans", els dilemes i les qüestions de la justícia. Pràctica de la dialèctica, de l'argumentació, la oratòria i la retòrica.

Cooppel Logopèdia Atenció Individual Meet (CLAI) amb exploració individualitzada de la capacitat cognitiva i la proposta de jocs Cooppel estimuladors inspirats en les etapes i la dinàmica cognitiva de Piaget, de la imaginació de Kieran Egan, de el llenguatge de Walon, etc.

 

Escriu-nos a What 's Núm. 619 79 39 69 o info@cooppel.org .

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

44.- Codi i mapa CòMENTS 40 : 12 : 3 del protocol genèric, general i transversal dels Tallers Cooppel.-

40.- Pare Fra PERE PERELLÓ.- Amb el sistèmic inclusiu Sí Cooppel. Transformar i treure més profit dels museus i biblioteques locals. Primera part.

45.- Primer Concurs Aprèn Solidari Cooppel (Primer CASC) genèric.-