72.- RECURSOS.- La Pràctica Reflexiva Aprenent Cooppel (PRAC Cooppel).- Total 27 recursos PRAC Cooppel.-
Aprenentatge de la pràctica aprenent reflexiva Cooppel del record cooperatiu.-
Passos:
1.- Exposició de la seva existència, dels seus beneficis i dels seus avantatges. Trajectòria, testimoni i oferta de tasques com a cosa pública. Escoltar. Considerar punts febles i crítica.
Conceptes clau:
Cova, silenci, escacs mental, mòbil motivacional de la tecnologia, llenguatge de la música i del record, filosofia Sòcrates, Platon i Aristòtels , història, didàctica de l'autoaprenentatge , etc.
Tres passos de tasques TAL (3)
Co Concentració i ones cerebrals
2.- El silenci intim mental.- SiM, la respiració i el pols. La representació com el llenguatge musical de les ones ( 3 i 5 grames) i de la resta de codis F3RrR@N.
Op Operacions de processos. Codificació i algoritmes mentals
3.- Com un mòbil: formats codificats amb lletres i signes aplicables a la representació del procés:
FVR S G (5)
Fotografies, videos, ràdios o veus mentals, sons i grafomotricitats repetitives lúdiques entrenadores.
4.- Com el joc dels escacs.-
Moviments de les peces, club i escola d'escacs.
Entendre com funcionen les peces de l'escacs, com es mouen i quines funcions tenen. A més dels formats FVRSG tenim:
1.- Els iT (impulsors Triangles) formats de complau, dona't presa, esforçat, sigues fort i sigues perfecte i altres (5) . (AT) i E . Emocions (5) (PERTA) (emocions: por, estima, ràbia, tristesa, alegria)
5.- Exercici de silenci i la codificació de situacions mentals. Aprenem els processos PEL emocionals Lògics en l'aprenentatge per algoritmes i per narratives.
Pel.- Processos emocionals lògics
6.- Algoritmes i narratives Cooppel.
Diversitat de situacions de mostra motivant de l'aprenentage.-
Estructura i funció de les construccions i de les presentacions: 5 tipus
- T@STS
- D@BLER
- P@STILLA
- PÍNDOLA
- C@PSULA
7.- Jocs i jugades Cooppel.-
7.1.- Estratègia de nivells amb transnarratives Són 4
FiLMS,
C@MPS,
P@TRONS i
ESTiLS
7.2.- Empoderament.- Són 9
POTS: Periodisme, Oratòria, Teatralització, Sabers
PORTS: Projectes (política), Observació, Ràdio, Targetes i Silenci
7.3.- Entrenament.- Són 6.
- Consultoria,
- Jocs 3 Rols 3,9,27 i 81 construir i fabricar jocs de taula i de tauler.
- Record@L, descobrir punts forts, risc, febles i talents
- GR@MAT, aplicació a la gramàtica el llenguatge matemàtic i la lògica proposicional.
- M@T, aplicació a la matemàtica
- Cooppel SER de tauler i fitxes.
Total
Tres passos generals CO+OP-PEL 3
Presentació de les produccions càpsules 5
Estratègia de transnarratives en els nivells des dels guions FiLMS als estils 4
Empoderaments de jugades i jocs POTS i PORTS 9
Entrenament Cooppel: Consultoria SER 6
TAL Total 2 7 conceptes pràctics Cooppel
Trans comenta mental NTS amb TALISTA
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada