72.- RECURSOS.- La Pràctica Reflexiva Aprenent Cooppel (PRAC Cooppel).- Total 27 recursos PRAC Cooppel.-


QpX       (Coop+pel)  
Cooperació pel Record mental constructor de la pau en la ment de les persones. 

Aprenentatge de la pràctica aprenent reflexiva Cooppel del record cooperatiu.-

Passos:

1.- Exposició de la seva existència, dels seus beneficis i dels seus avantatges. Trajectòria, testimoni i oferta de tasques com a cosa pública. Escoltar. Considerar punts febles i crítica.

Conceptes clau:

Cova, silenci, escacs mental, mòbil motivacional de la tecnologia, llenguatge de la música i del record, filosofia Sòcrates, Platon i Aristòtels , història, didàctica de l'autoaprenentatge , etc.

Tres passos de tasques TAL  (3)

Co  Concentració i ones cerebrals

2.- El silenci intim mental.- SiM, la respiració i el pols. La representació com el llenguatge musical de les ones ( 3 i 5 grames) i de la resta de codis F3RrR@N.

Op   Operacions de processos. Codificació i algoritmes mentals

3.- Com un mòbil: formats codificats amb lletres i signes aplicables a la representació del procés:

FVR S                       G    (5)

Fotografies, videos, ràdios o veus mentals, sons i grafomotricitats repetitives lúdiques entrenadores.

4.- Com el joc dels escacs.- 

Moviments de les peces, club i escola d'escacs.

Entendre com funcionen les peces de l'escacs, com es mouen i quines funcions tenen. A més dels formats  FVRSG tenim:

1.- Els  iT (impulsors Triangles) formats de complau, dona't presa, esforçat, sigues fort i sigues perfecte i altres (5) . (AT) i E . Emocions (5) (PERTA) (emocions: por, estima, ràbia, tristesa, alegria)

5.- Exercici de silenci i la codificació de situacions mentals. Aprenem els processos PEL emocionals Lògics en l'aprenentatge per algoritmes i per narratives.

Pel.- Processos emocionals lògics

6.- Algoritmes i narratives Cooppel.

Diversitat de situacions de mostra motivant de l'aprenentage.-

 Estructura i funció de les construccions i de les presentacions:  5 tipus 

- T@STS

- D@BLER

- P@STILLA

- PÍNDOLA

- C@PSULA

7.- Jocs i jugades Cooppel.-

7.1.- Estratègia   de nivells amb transnarratives  Són 4

FiLMS, 

C@MPS, 

P@TRONS i 

ESTiLS

7.2.- Empoderament.-  Són 9

POTS: Periodisme, Oratòria, Teatralització, Sabers

PORTS: Projectes (política), Observació, Ràdio, Targetes i Silenci 

7.3.- Entrenament.- Són 6.

- Consultoria, 

- Jocs 3 Rols  3,9,27 i 81  construir i fabricar jocs de taula i de tauler.

- Record@L, descobrir punts forts, risc, febles i talents

- GR@MAT, aplicació a la gramàtica el llenguatge matemàtic i la lògica proposicional.

- M@T, aplicació a la matemàtica

- Cooppel SER de tauler i fitxes.

 

Total 

Tres passos generals  CO+OP-PEL          3

Presentació de les produccions càpsules  5

Estratègia de transnarratives en els nivells des dels guions FiLMS als estils                       4

Empoderaments de jugades i jocs POTS i PORTS                                                       9

Entrenament Cooppel: Consultoria SER    6

TAL       Total 2 7  conceptes pràctics Cooppel 

Trans comenta mental NTS amb TALISTA 


En fem difusió i ho compartim



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

62.- ENTITATS CANGUR.- Posta en marxa de l'oportunitat "FEM Cooppel" amb altres entitats cangur actives.-

69.- PRESENTACIÓ ORAL.- Obertament i la pràctica reflexiva Cooppel.-

74.- COOPPEL.- Com aprendre més ràpid. TALE(NTS). Principis científics i llenguatges de a comprendre el record i recordar comprenent.-