64.- LA IDENTITAT I ELS LÍMITS COOPPEL.- Què és una pràctica Cooppel i què no ho és? I què és la tesi postulant Cooppel?.-
01.- Marca i identitat.-
1.1.- Qualitats i els valors: FRED
Diferència, rellevància, familiaritat i estima.-
- Diferenciació:
Saber distingir entre el que és una pràctica Cooppel i el què no ho és? I què està dins de la tesi postulant Cooppel en el que es troba fora?.-
Sols es pot denominar Cooppel allò sigui tasca, actuacions, programes o projectes que es dona permís després de valorar-ho.
- Rellevància:
Ens centrem en el talent mental, punt clau en educació i els drets humans
- Familiaritat:
Sempre tenim contacte amb la nostra ment, fem us cada dia a tot arreu i en cada moment.
- Estima:
La ment és la font de la imaginació
2.- Els tres principis.- La pólvora Cooppel.-
Tres principis coordinats com la pólvora, junts i en la proporció singular de cada persona té efectes explosius en el talent:
2.1.- Els tres principis PÓLVORA:
1.- POL- Posicionament Orientat Lúdic. Tota tasca es pot prendre com un joc sempre que hi hagi entrenament. Les tasques de supervivència cultural i les festes. Després d'una collita bé una festa major. Les festes familiars, etc.. Tot a la vida ho podem prendre com un joc amb identitat, de rols i d'estratègia.
2.- VO- Voluntat Organitzativa mental. És la creació de xuls. Com ocupem la nostra ment?. Aquí apareix el Cooppel:
- CO- Concentració en les Ones cerebrals, el silenci interior mental i observació de les formes mentals de la imaginació. Descobrir com recordem (FVR)més la $. Els graus d'animació motivacional (GAM). Es nota el GAM quan hem de gravar ( per escoltar o per la ràdio). El mite de la cova. La nostra ment funciona com un mòbil. Arrels mentals de l'art i de la filosofia
- OP- Operar Processos. El llenguatge de la lògica del record (RECORD@L). Com el pentagrama musical el pentagrama o trigrama del record. Recordrama. Arrels mentals de la música.
- PEL- Processos Emocionals Lògics estratègics de les pràctiques dels algoritmes mentals i de les narratives del record. El codi mental F3RR@N. Arrels mentals de la matemàtica i de la literatura.
3.- RA- Relacional Afectiva. És un model sistèmic relacional. Essencialment cooperatiu i mental pacifista. Inclusiu.
3.- La pràctica Cooppel té els trets següents:
COOPPEL
La cultura i la ciència arrela en el funcionament de la nostra ment.
La ment té les arrels mentals tecnològiques, musicals, artístiques, literàries, matemàtiques, etc.
1.- Concepte:
- Identitat, marca, Causa i tesi postulant Cooppel per la Pau.
2.- Orientació:
- Relacional i sistèmica.- Implica a les persones com a individu i en la seva relació sigui parella, família, etc. I el compromís serà responsable a partir de les aspiracions expressades.
- S'apliquen els principis PÓLVORA i les tasques mentals COOPPEL
- Tenim els referents DINAMITA per a interpretar l'anàlisi de guions de les persones i de les families, grups i associacions.
D: Dol segons E. Kübler-Ros. Dilemes de L. Kohlberg sobre els judicis morals i ètics. Maslow i la piràmide de la motivació. Dilts sobre la identitat.
I: Intel·ligència del PASS (teoria) i el DNCAS. Intel·ligències Múltiples. Intel·ligència Emocional.
N: Narratives de Kieran Egan
A: Anàlisi de Guions . Anàlisi Transaccional
M: Metodologia de la Action Research i la Pràctica Reflexiva. Drets a la creació Cooppel i llenguatge argot propi.
I: Informació i comunicació. Intel·ligència segons Piaget.
T: Talent de Mn. Joan Baptista Manyà. Tècniques com la PNL, EMDR, EFT, etc.
A: Argumentació de la tesi. Dret a la creació. Cooppel. Record@l, codi mental F3RR@N, Autodiagnòstic ADON@R-se, MèDIA, TR@NS, etc.
3.- Organització del pla, dels programes i dels projectes de la Causa Cooppel per la Pau, 2030:
- Trobar-se dins del pla general.
4.- Persona i persones responsables:
- Hi ho supervisa una persona o persones qualificades i acreditades en la pràctica Cooppel
5.- Postulació (tesi):
- La tesi postulant es per a progressar des de la pràctica reflexiva i la Action Research en el marc teòric, en el pràctic i en el seu impacte i en els beneficis a les persones. La funció és aconseguir permisos, protecció i promoció a nivell comunitari.
S'argumentarà en cada situació per aconseguir permisos, protecció i promoció filantròpica.
6.- Estratègies, tàctiques, operacions, tasques i resultats.-
- Estratègies d'entrenament i d'empoderament que concretaran tàctiques, operacions, tasques i aconseguirem els beneficis i els resultats.
7.- Legitimitat de la causa i de la tesi.- Drets Humans
- Límits mentals, lògica i llenguatge. Legitimitat amb els drets humans. Llibertat Universal Mental (LLUM). Ludicitat i localització. Lleialtat.
COOPPEL.-
4.- Les set "P" dels processos, sense tenir costos econòmics i limitar-se a la bona voluntat i disponibilitat.
Valor de la gratuïtat, de l'accessibilitat, de l'adquisitivitat, l'anonimat exposat, etc. :
- Promoció, Propaganda. Pública (interès).-
- Presència en la societat.-
- Pràctica diària.-
- Permís per a emprendre iniciatives.-
- Protecció per argumentar de forma científica els progressos davant els biaixos, prejudicis i supersticions. Sense cap cost econòmic.-
- Participació en propostes.-
- Pertinença al pla Causa Cooppel per la Pau, com si fóssim un club de fans..-
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada