38.- Les tasques d'aprendre a aprendre com construir els coneixements com si fossin aliments.-

  Les cinc tasques d'aprendre a aprendre com construir els coneixements com si fossin aliments.-

Són del perfil mental del paradigma de  Decisiologia Comentalista.

Tasca denominada- Facultat mental prioritària i més important.-

Activitat mental en les estratègies d'aprendre a aprendre sempre segons el model Cooppel basat en la construcció dels coneixements com si fossin aliments.-

1.- Caça........ Anàlisis. Discriminar. Etimologia.

2.- Pesca....... Motivar. Donar ordres a la ment i esperar. 

3.- Sembrat.... Persistència. Imitar i seguir instruccions i no veure resultat immediat sinó a llarg termini.

4.- Pastoreig... Associar per idees, paraules, significats o situacions

5.- Minar......  Concentra-se buscant quelcom en el record o la memòria. Aïllament o Intimitat relacional.


El paradigma de Decisiologia Comentalista:

1.- Paradigma teòric en construcció constant.-

Teoria, marc conceptual i principis i tesis científiques.

2.- Planificació- Proposta, motivació, contacte i amistat creixent----- 

3.- Acció-  Acte propi, ponència per altri, tallers i converses

4.- Avaluació en la mateixa activitat, aprenem avaluant, .

El paradigma pràctic en la construcció d'estratègies de suport tècnic holístic educatiu relacional (ESTHER) 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

44.- Codi i mapa CòMENTS 40 : 12 : 3 del protocol genèric, general i transversal dels Tallers Cooppel.-

40.- Pare Fra PERE PERELLÓ.- Amb el sistèmic inclusiu Sí Cooppel. Transformar i treure més profit dels museus i biblioteques locals. Primera part.

45.- Primer Concurs Aprèn Solidari Cooppel (Primer CASC) genèric.-