38.- Les tasques d'aprendre a aprendre com construir els coneixements com si fossin aliments.-
Les cinc tasques d'aprendre a aprendre com construir els coneixements com si fossin aliments.-
Són del perfil mental del paradigma de Decisiologia Comentalista.
Tasca denominada- Facultat mental prioritària i més important.-
Activitat mental en les estratègies d'aprendre a aprendre sempre segons el model Cooppel basat en la construcció dels coneixements com si fossin aliments.-
1.- Caça........ Anàlisis. Discriminar. Etimologia.
2.- Pesca....... Motivar. Donar ordres a la ment i esperar.
3.- Sembrat.... Persistència. Imitar i seguir instruccions i no veure resultat immediat sinó a llarg termini.
4.- Pastoreig... Associar per idees, paraules, significats o situacions
5.- Minar...... Concentra-se buscant quelcom en el record o la memòria. Aïllament o Intimitat relacional.
El paradigma de Decisiologia Comentalista:
1.- Paradigma teòric en construcció constant.-
Teoria, marc conceptual i principis i tesis científiques.
2.- Planificació- Proposta, motivació, contacte i amistat creixent-----
3.- Acció- Acte propi, ponència per altri, tallers i converses
4.- Avaluació en la mateixa activitat, aprenem avaluant, .
El paradigma pràctic en la construcció d'estratègies de suport tècnic holístic educatiu relacional (ESTHER)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada