35.- Criteris en l'orientació al programa Cooppel segons les diversitats de la prioritat i de la importància respecte a les persones.-

Criteris en l'orientació al programa Cooppel segons  les diversitats de la prioritat i de la importància respecte a les persones.-

Informació, orientació i assessorament.-

L'oferta del programa Cooppel és un dilema que afavoreix en la família el creixement de les actituds i de les competències bàsiques y la motivació en aprendre.

Criteris de les diversitats de la prioritat i de la importància de les persones:

A.- Prioritat

1.- Prioritat de Suport.- Persones amb necessitats educatives de suport degudes a la manca d'hàbits d'agenda escolar, de rendiment acadèmic o de necessitats de suports educatius per recomanació, PI o derivació.

2.- Prioritat Adquirir Hàbits.- Persones que els costa adquirir hàbits d'estudi i de tasques extraescolars

3.- Prioritat Club.- Persones que els pot ajudar el compromís d'assistir al programa Cooppel dur a terme les tasques extraescolars, fabricar materials i jugar al Cooppel

4.- Prioritat Oci.- Tota persona que vol adquirir competències pròpies del segle XXI de cooperació, comunicació i de creativitat. Actuals i vàlides en el 2030. Oberta a totes les persones.


B.- Importància

1.- Importància competencial.- Millorar les competències bàsiques i aprendre el Cooppel amb les jugades a l'institut i a casa pels pares i les mares amb activitats en familia i visites de l'entorn (8)

2.-  Control i Motivació Parental.- Seguiment de les tasques dels nostres fills o filles pels seus pares i mares o tutories (7)

3.-  Autocontrol Compartit.- Domini de l'agenda, de la planificació, de l'execució i de l'avaluació. (6)

4.- Assistència Profitosa. Assistència i el seu profit (5)


C.- Aprendre a Aprendre Sempre i l'enigma de Tesla en el Cooppel.-

Pes de la decisió d'aprendre a aprendre sempre.  PDAAS =  Prioritat (N)  X  Importància (I)      Producte factorial

Segons l'enigma de Tesla dels números 3, 6 i 9  i sobre el paper del nou

D.- Seguim la taxonomia de Bloom.-

Recordar-Comprendre

Comprendre- Recordar- Aplicar- Analitzar, Avaluar, Crear (rols, estratègies i materials) i Cooperar* (jugant al Cooppel)

Cal que les prioritats i les importàncies avancin d'un nivell a altra en la maduració personal i col·lectiva.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

44.- Codi i mapa CòMENTS 40 : 12 : 3 del protocol genèric, general i transversal dels Tallers Cooppel.-

40.- Pare Fra PERE PERELLÓ.- Amb el sistèmic inclusiu Sí Cooppel. Transformar i treure més profit dels museus i biblioteques locals. Primera part.

45.- Primer Concurs Aprèn Solidari Cooppel (Primer CASC) genèric.-