28.- El Cooppel dona oportunitats en aprendre a aprendre sempre dins de les raons humanitàries.-

 El Cooppel dona oportunitats en aprendre a aprendre sempre dins de les raons humanitàries.-


El panell del rebedor de l'institut amb QR un sistema comunicatiu digital.

No posem l'alumnat per a preservar la seva identitat


Alumnes de BAT que porten la gestió de la Biblioteca Assistida Cooppel (B@C). Avui s'han incorporat tres nous alumnes d'ESO immigrants, un d'ells forma part d'una família refugiada de guerra.


Plantegem els problemes com indica els llibres de text però creem situacions més reals per aplicar els algoritmes matemàtics o lingüístics


Aprendre creativament a fer preguntes i a cercar respostes creatives


L'espai motiva i estructura el temps de les tardes. 


Al final els particiants proposen exercicis creats per ells mateixos i els compartim


Del treball personal, al consultiu, al treball en grup i en equip




El que s'aprén al Cooppel és per a què després en família s'apliqui tots els dies de la setmana


Important és la coordinació entre la tasca escolar a l'aula del matí amb les tasques extraescolars de la tarda, tasques escolars per casa i l'estudi, amb el Cooppel en família.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

44.- Codi i mapa CòMENTS 40 : 12 : 3 del protocol genèric, general i transversal dels Tallers Cooppel.-

40.- Pare Fra PERE PERELLÓ.- Amb el sistèmic inclusiu Sí Cooppel. Transformar i treure més profit dels museus i biblioteques locals. Primera part.

45.- Primer Concurs Aprèn Solidari Cooppel (Primer CASC) genèric.-