EL ROL PERSONAL D'ENGINYERIA LÚDICA (PEL) EN SENTIT COMÚ COOPERATIU (Cooppel).-
Per a respondre a problemes matemàtics amb la creació d'un disseny d'un joc de rol i d'estratègia.-
Es tracta d'aprendre a dissenyar i enginyar propostes d'estratègies lúdiques a partir de necessitats en comprendre i en entendre per a després recordar ene l futur per a resoler situacions i problemes pràctiques de la vida de cada dia.
Basat en "Jocs Pro Patrimoni Cooppel" del professor Sr. Ferran.
https://dinaments.blogspot.com/2021/12/43-experiencia-de-tarragona-ciutat.html
1.- Per a motivar-se amb la concentració en el silenci interior mental i l'ordre des de la teva propia neuro-autoritat acompanyada de quelcom (FiLS-PASS) que et motiva i que sols tu saps. Es tracta com portes a terme la teva automotivació
2.- Partim de la necessitat de comprendre com funciona les coordinades cartesianes (X,Y) en + i -
3.- Per això recorrim al joc de vaixells que tots coneixem
Important és entretenir-se amb jocs
4.- Si que existeix el joc de tocar o afonar vaixells entre les coordinades amb nombres i amb lletres. Però ara cal que en rol de personal d'enginyeria lúdica els membres de l'equip pensin com podem utilitzar les coordenades cartesianes citat en el punt núm. 01 en lloc de les coordinades per nombre i lletres de sota:
En l'espai Cooppel també passem qüestionaris i tests per a correlacionar les tasques dels tests, amb les tasques escolars i les seves dificultats i com es pot arribar a comprendre el funcionament mental i lúdic millorant el rendiment acadèmic i canviant en positiu en l'actitud d'aprendre a aprendre.
Per tant cal dissenyar l'enginy d'un joc de vaixells basat en les coordinades cartesianes
Dilluns proper començarem el Projecte Enginy des de les Necessitats de Jocs d'Ajuda (PENJA)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada