15.- AVALUEM AMB CRITERIS.- Com instituïm al món social, cultural i oci solidari la pràctica del Cooppel.-


AVALUEM AMB CRITERIS.-

 15.- Com instituïm al món social la pràctica reflexiva i investigació-acció del Cooppel.-

A.- Com arribar a un dilema i a un compromís C@LC que suposi tres factors quantificables: 

1.- El temps dedicat a la tasca d'atenció, 

2.- Les tasques d'aprenentatges competencials a dur a terme, 

3.- El nivell CoM de la satisfacció personal i compartida i 

4.- El rol del testimoniatge i la capacitat de comunicar i motivar.

B.- Els conceptes solidaris: 

Banca, Agència, AixoPluc, Màster, Mercat.-

C.- Els conceptes en clau i en qüestió, i les variables o factors:

(1) Quantitat de temps, 

(2) Definir les tasques competencials C@LC, 

(3) Rendiment acadèmic, familiar, social, etc.

(4) Satisfacció a curt i llarg termini, 

(5) Satisfacció personal en el rendiment acadèmic, 

(6) Canvi d'actituds per l'aprenentatge, 

(7) Produccions compatibles.

(8)  Satisfacció personal i col·lectiva.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

44.- Codi i mapa CòMENTS 40 : 12 : 3 del protocol genèric, general i transversal dels Tallers Cooppel.-

40.- Pare Fra PERE PERELLÓ.- Amb el sistèmic inclusiu Sí Cooppel. Transformar i treure més profit dels museus i biblioteques locals. Primera part.

45.- Primer Concurs Aprèn Solidari Cooppel (Primer CASC) genèric.-