02.- Màster competencial COOPPEL.- Màster Talents C@LC Recerca Organitza Cooppel: Rols.-
Màster Talents C@LC Cooppel.-
Capacitacions i empoderament en els talents conversa activa i lectura compartida mental cooperativa
Talent
nom masculí
1 Capacitat per realitzar satisfactòriament una tasca o exercir un càrrec: té molt talent per la música.
SINÒNIMS: aptitud, disposició
2 Intel·ligència que té algú i capacitat per fer-la servir per aconseguir bons resultats.
Capacitat per a realitzar satisfactòriament una tasca o exercir un rol dins de la Federació Cooppel.
Intel·ligència que té algú i capacitat per a fer-la servir per aconseguir bons resultats en els aprenentatges.
De forma prioritària el càlcul mental, conversa activa i lectura compartida de les dinàmiques mentals de l'aprenentatge cooperatiu. Aprendre amb sentit comú cooperatiu, cooperar pel record mental i per la Pau.
És el model metafòric, al·legòric i de generació de narratives per a explicar i facilitar el control mental dels processos d'aprendre a aprendre.
Per ampliar amb més informació:
https://blocs.xtec.cat/otqpl/7-0-retest-demostratiu-dels-efectes-mentals-del-cooppel/
Basat en la Teoria de la Intel·ligència del PASS.
http://www.mentactiva.cat/la-teoria-pass-de-la-intel%C2%B7ligencia/
https://sites.google.com/site/equiponeurocognitivouprrp/descripcion-general
https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=6773562
Sistema d'Avaluació Cognitiva:
https://libreriaites.com/7279-dn-cas-juego-completo.html
Junt amb altres teories i principis científics
1.- Definició.-
Capacitació especialitzada en els rols en l'organització i el funcionament de la Federació Cooppel
2.- Quins rols:
1.- Aprenent del moviment de les peces i de la pilota.
2.- Aprenent en la fabricació de xuls, que seran targetes i que al final seran cartes de baralla Cooppel.
1.- Aprenent de la fàbrica o factoria, de la banca privada i del mercat públic Cooppel.
2.- Jugador/jugadora a solitari o a tres, de jugades, partides i partits
3.- Arbitratge i conciliació
4.- Mediació en qüestions de joc
5.- Conciliació en conflictes de relacions
6.- Organització i participant de l'espectacle Aplecs i Cims Cooppel
7.- Investigació acció i creativa
3.- Competències bàsiques dels jocs Cooppel:
Competències bàsiques transversals centrades en aprendre a aprendre
La comunicació, la creativitat i la cooperació
La conversa, el control mental en aprendre a aprendre i la mediació.-
4.- Activitats dels rols d'aprenentatge del joc Cooppel:
1.- Dades de coneixement per a la confiança i per al fixatge al club i a la federació:
2.- Entra en la teva Ment: la concentració interna mental en el silenci. El Silenci intern Mental (SiM) punt de partida per a la meva autoprogramació de la conducta cognitiva.
3.- El mòbil androide de la teva Ment. Identificar els set mòbils actius mentals de la teva Ment dinàmica auditiva i visual. FVRS. 1.- Fotografia, 2.- Vídeo sonor, 3.- Vídeo mut, 4.- Ràdio, 5.- FotoRàdio, 6.- RadioFoto 7.- Silenci intern Mental (SiM)
4.- Els algoritmes i les equacions mentals. Identifico i construeixo a partir del SiM algoritmes i equacions mentals del que ja sé i del que ja recordo.
5.- Com identifico el que em costa recordar?
6.- Identificat el que em costa recordar com puc aprendre a recordar amb més facilitat.
7.- Fabricació plàstica lliure de xuls, que després poden passar a targetes Cooppel i que al final seran cartes de baralla Cooppel. Es poden seleccionar Cartes i convertir-les en monedes.
8.- L'ús de monedes mentals Cooppel. Capacitat de bescanviar moneda(targeta)- efectes mentals. Les monedes mentals i els estels mentals.
9.- Cartes en circulació i cartes arxivades a la Banca Cooppel, sortides en monedes per al mercat. En el mercat es canvien cartes per cartes i monedes per monedes. La moneda és una carta amb el segell reconegut per la comunitat d'aprenentatge cooperatiu.
10.- L'economia del tenir per l'economia del recordar, a més de tenir cal conservar el que tenim, amb entrenament lúdico mental. Gimnàstica Entrenament Mental Cooppel.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada