02.- Màster competencial COOPPEL.- Màster Talents C@LC Recerca Organitza Cooppel: Rols.-

 

Construir ponts, amb la informació, la formació i el sentit comú de la cooperació

Màster Talents C@LC Cooppel.-

Capacitacions i empoderament en els talents conversa activa i lectura compartida mental cooperativa

Talent
nom masculí  
1   Capacitat per realitzar satisfactòriament una tasca o exercir un càrrec: té molt talent per la música.  
SINÒNIMS: aptituddisposició

2   Intel·ligència que té algú i capacitat per fer-la servir per aconseguir bons resultats.

Capacitat per a realitzar satisfactòriament una tasca o exercir un rol dins de la Federació Cooppel.

Intel·ligència que té algú i capacitat per a fer-la servir per aconseguir bons resultats en els aprenentatges.

De forma prioritària el càlcul mental, conversa activa i lectura compartida de les dinàmiques mentals de l'aprenentatge cooperatiu. Aprendre amb sentit comú cooperatiu, cooperar pel record mental i per la Pau.

És el model metafòric, al·legòric i de generació de narratives per a explicar i facilitar el control mental dels processos d'aprendre a aprendre.


Per ampliar amb més informació:

https://blocs.xtec.cat/otqpl/7-0-retest-demostratiu-dels-efectes-mentals-del-cooppel/

Basat en la Teoria de la Intel·ligència del PASS.  

http://www.mentactiva.cat/la-teoria-pass-de-la-intel%C2%B7ligencia/

https://sites.google.com/site/equiponeurocognitivouprrp/descripcion-general

https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=6773562

Sistema d'Avaluació Cognitiva:

https://www.fundacioncadah.org/web/articulo/bateria-das-naglieri-cognitive-assesment-system-dn-cas.html

https://libreriaites.com/7279-dn-cas-juego-completo.html

Junt amb altres teories i principis científics

1.- Definició.-

Capacitació especialitzada en els rols en l'organització i el funcionament de la Federació Cooppel

2.- Quins rols:

1.- Aprenent del moviment de les peces i de la pilota.

La pilota és el record, tenir la pilota és recordar, però a nivell material: carta Cooppel
L'estel del cel, quan busquem recordar i no sabem on som, busquem l'estel guia en el cel. L'estel és el que podem llegir en la nostra ment per a desencadenar el record i tenir el control de la pilota fins a ser competent davant un problema, encistellar la pilota.

2.- Aprenent en la fabricació de xuls, que seran targetes i que al final seran cartes de baralla Cooppel.

1.- Aprenent de la fàbrica o factoria, de la banca privada i del mercat públic Cooppel.

2.- Jugador/jugadora a solitari o a tres, de jugades, partides i partits

3.- Arbitratge i conciliació

4.- Mediació en qüestions de joc

5.- Conciliació  en conflictes de relacions

6.- Organització i participant de l'espectacle Aplecs i Cims Cooppel 

7.- Investigació acció i creativa

3.- Competències bàsiques dels jocs Cooppel:

Competències bàsiques transversals centrades en aprendre a aprendre

La comunicació, la creativitat i la cooperació

La conversa, el control mental en aprendre a aprendre i la mediació.-

4.- Activitats dels rols d'aprenentatge del joc Cooppel:

1.- Dades de coneixement per a la confiança i per al fixatge al club i a la federació:

2.- Entra en la teva Ment: la concentració interna mental en el silenci. El Silenci intern Mental (SiM) punt de partida per a la meva autoprogramació de la conducta cognitiva.

3.- El mòbil androide de la teva Ment. Identificar els set mòbils actius mentals de la teva Ment dinàmica auditiva i visual. FVRS. 1.- Fotografia, 2.- Vídeo sonor, 3.- Vídeo mut, 4.- Ràdio, 5.- FotoRàdio, 6.- RadioFoto 7.- Silenci intern Mental (SiM)

4.- Els algoritmes i les equacions mentals. Identifico i construeixo a partir del SiM algoritmes i equacions mentals del que ja sé i del que ja recordo.

5.- Com identifico el que em costa recordar?

6.- Identificat el que em costa recordar com puc aprendre a recordar amb més facilitat.

7.- Fabricació plàstica lliure de xuls, que després poden passar a targetes Cooppel i que al final seran cartes de baralla Cooppel. Es poden seleccionar Cartes i convertir-les en monedes.

8.- L'ús de monedes mentals Cooppel. Capacitat de bescanviar  moneda(targeta)- efectes mentals. Les monedes mentals i els estels mentals.

9.- Cartes en circulació i cartes arxivades a la Banca Cooppel, sortides en monedes per al mercat. En el mercat es canvien cartes per cartes i monedes per monedes. La moneda és una carta amb el segell reconegut per la comunitat d'aprenentatge cooperatiu.

10.- L'economia del tenir per l'economia del recordar, a més de tenir cal conservar el que tenim, amb entrenament lúdico mental. Gimnàstica Entrenament Mental Cooppel.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

44.- Codi i mapa CòMENTS 40 : 12 : 3 del protocol genèric, general i transversal dels Tallers Cooppel.-

40.- Pare Fra PERE PERELLÓ.- Amb el sistèmic inclusiu Sí Cooppel. Transformar i treure més profit dels museus i biblioteques locals. Primera part.

45.- Primer Concurs Aprèn Solidari Cooppel (Primer CASC) genèric.-